הצהרת נגישות

הסדרי נגישות

פרקומט נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, באמצעות טכנולוגיות המסייעות לנגישות.
פרקומט מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

אנו מעריכים שהעבודה להנגשת האתר המתבצעת בימים אלו, תסתיים עד לתאריך 1.2.23 ותכלול:

  • עמידה בדרישות "סימן ג': שירותי האינטרנט" בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • ביצוע התאמות הנגישות עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • בדיקות תאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים; כרום, פיירפוקס ואקספלורר 9 ומעלה.
  • מבנה סמנטי של האתר עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • התאמה לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

הסדרי נגישות במבנה משרדי החברה

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה הממוקמים ברחוב גולדה מאיר 3, נס ציונה (קומה 3) :

  • קיימות חניות נכים בחניון גולדה מאיר כולל לרכב גבוה. 
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרדי החברה (כולל מעליות). 
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה – מותרת כניסה למשרדי החברה. 
  • אמצעי עזר לשמיעה: במידה וקיים צורך בליווי אדם עם מוגבלות ניתן לפנות לרכז נגישות שפרטיו מופיעים בהמשך.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות למזכירת החברה כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

מידע נגיש

פרקומט מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
– במידת הצורך בהקראה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לנציגי השירות בפגישה פרונטלית או בטלפון
– במידה ויש צורך  בפורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות אשר פרטיו מופיעים בהמשך.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים– נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש ללקוחותינו.
מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של פרקומט בטלפון 08-6484849, בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00. מוקד השארת הודעות פעיל 24 שעות ביממה.

אמצעים נוספים ליצירת קשר

  • שירות פרונטלי – בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00
  • דואר אלקטרוני – info@parkomat.co.il
  • פקס – 08-9319665
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר www.parkomat.co.il
  • פניה באמצעות הדואר לכתובת: ת.ד 4036, נס ציונה

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בפרקומט

שאלות, תלונות והצעות ניתן לפנות לגיל הינדי, רכז הנגישות של החברה.
טלפון : 052-2453214
דוא”ל : gil@parkomat.co.il