אנו בפרקומט עושים הכל כדי לספק את רמת המוצר הטובה ביותר, אך כל מוצר, טוב ככל שיהיה מחייב שירות, רמת השירות משיקה לרמת ואיכות המוצר,
אנחנו בפרקומט רוצים את הטוב ביותר ללקוח, ולשם כך הוקם מערך שירות ארצי בניהולו של מר אלי חפץ.

אליעזר (אלי) חפץ – מנהל מחלקת השירות

בעל עבר טכני ושירותי מפואר של כ 40 שנה, עתיר ניסיון בשירות איכותי,מקצועי ומהיר ביסוס השירות בתפיסת עולם כי הלקוח הוא במרכז והוא הגורם החשוב ביותר במערכת.

אלי חפץ יישם בארץ את תודעת השירות בענף הרכב המוכרת לנו כיום, כולל המונח "יועץ שירות" ו-"מרכז שירות" עליהם מבוססות כיום כל רשתות המוסכים של יבואני הרכב.



  • הקים את מערך השירות של יונדאי מיום הבאת המותג לישראל (1994) ושימש כראש אגף השירות במשך 15 שנה
  • שימש מנהל מחלקת השירות בלובינסקי (פיג'ו סיטרואן)
  • שימש כמנהל מחלקת שירות בקרסו
  • ניהל את המוסך המרכזי הדרומי של חברת נ.פלדמן ובניו במשך 13 שנים - בתחומי ציוד חקלאי, מלגזות , ציוד עבודות עפר.

אלי הינו בעל ידע ורקע טכניים נרחבים ביותר, היכרותו את עולם השירות נובע משליטה מלאה בטכנולוגיות המקיפות את עולם מתקני החניה מחד והבנה אמיתית לצרכי הלקוח מאידך.

כיום אלי חפץ משמש בין היתר כיועץ חיצוני עבור מספר יבואני רכב, מרצה בכיר במכללות רכב, נחשב כאחד מבכירי תחום השירות בענף הרכב.